Kayseri Belediyesi

Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen bu birim; kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri, 24 saat hizmet veren ve onlara ulaşan tüm görüş ve talepleri değerlendirmeye alarak çözüm üretmeyi ve verilen hizmetlerin daha verimli hale getirilmesini amaçlamaktadır. Alo 153 İletişim Merkezi; Alo 153 Çağrı Merkezi, Beyaz Masa Ön Büro, Mobil Beyaz Masa ve Kent Timi 4 ayrı birimle hizmet vermektedir.

Hizmet Alanlarımız

Kayseri Büyükşehir Belediyesi özelinde;

  1. 73 Müdürlük
  2. 24 Daire Başkanlığı
  3. 7 İştirak Şirketi
  4. Muhtarlar
  5. İlçe Belediyeleri
  6. Kaymakamlıklar
  7. Dış Birimler (Belediye Dışı Başvurular)

Kayseri Belediyesi